GERCEK HACKING SITESI
 
AnasayfaAnasayfa  PortalliPortalli  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 FIKRA DEİL AMA ŞAMATA :d

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
moses
MEGA ÜYE
MEGA ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 132
Yaş : 22
Kayıt tarihi : 15/12/07

MesajKonu: FIKRA DEİL AMA ŞAMATA :d   Çarş. Şub. 06, 2008 9:59 am

insan: ey ruh! bize gelecekten haber ver? fener-cimbom maçı ne olur?
ruh: valla futbolla aram iyi değil şekerim

insan: ey ruh geldin mi?
ruh: geldim geldim
insan: ne getirdin?
ruh: inci boncuk
insan: kime kime ?
ruh: hasta mısın olm sen !?

insan: ey ruh geldin mi?
ruh: sorry , do you speak english ?
insan: hönk !

insan: ey ruh...
ruh'un telesekreteri: Aradığınız ruha şuan ulaşılamıyor lütfen sinyal sesinden sonra mesaj bırakınız!

insan: ey ruh !
ruh: efendim abi

insan: ey ruh ! ey babamın ruhu geldin mi ?
ruh: len ben sana erken yatılacak demiyor muydum !? saat kaç olmuş eşşoğşşek!

insan: ey ruh geldin mi?
ruh: geldim
insan: bize kendini tanıt , ismin ne?
ruh: kimlikte hıdır yazar ama arkadaşlar bana pelin derdi şekerim

insan: ey ruh !
ruh: buyur koçum mevzu nedir??

insan: ey ruh...
ruh: waay ortam yapmışız

insan: ey ruh?
ruh: efet
insan: bi tost,bi kola

insan:ey ruh?geldin mi?
ruh: şlakkkk
insank: anlatık be abi ne vuruyosun.

insan: ey ruh?
ruh: ne vardı?
ruh okeye dördüncü arıyozda

insan:ey ruh?
ruh: buyrun benim..
insan:aaaaaaaaaa

insan:ey ruuuuuuuhh?
ruh:imdaaaatttttttttttttt

insan: ey ruh, geldiysen haber ver..
ruh: kusura bakma abi.. mesai bitti.. yarın ugra..


insan: ey ruh.. geldiysen haber ver..
ruh: geldim..
insan: baba noolcak benim bu halim beee.. seviyorum uleeeyynn..
bende ruh olmadan once sen gibi rakı masasında ruh cagirmistim.. bilmem anlatabildim mi?

insan: eyy ruuuhhhh..
ruh: vaaayyyy.. yok mu bişiler.. kafamizi kiralim..!


insan: eyy ruhh.. geldinmi..
ruh: baba sizin içerden çekmiyo galiba.. masayi balkona cikarin..


insan: eyyy ruuuhhh.. geldiysen haber ver..
ruh: kusura bakma canım benim.. yengenle beraberim.. az işim var..
insan: bardon baba.. sonra ugrarsın.. bizde ortam kurmustukta senden bahsediyoduk.. hadi yengeye selam..



- Eh ruuuhhh.. geldiysen 3 kere vur ..
+ slap
- Laann .. o anlamda vur demedim .. aahh .. gttüüümmmm..


Ruhları Madara Ettiler Beah Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
XxxDeViLoFNiGHTxxX
OrgeneraL
OrgeneraL
avatar

Mesaj Sayısı : 91
Yaş : 22
Kayıt tarihi : 15/12/07

MesajKonu: Geri: FIKRA DEİL AMA ŞAMATA :d   Çarş. Şub. 06, 2008 10:33 am

süper olmuş bravo yha:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
XxxBlackWolfManxxX
MEGA ÜYE
MEGA ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 115
Yaş : 22
Kayıt tarihi : 19/12/07

MesajKonu: Geri: FIKRA DEİL AMA ŞAMATA :d   Perş. Şub. 07, 2008 10:18 am

süper olmuş hocam emeğe saygı tam bi şamata:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
FIKRA DEİL AMA ŞAMATA :d
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: KOMİK :: FIKRALAR-
Buraya geçin: